Login op uw account

Wachtwoord *
Onthoud mij

Lid worden? Dat kan!

Wil jij lid worden, download dan het onderstaande inschrijfformulier. Neem de eerstvolgende keer dat je er bent het ingevulde formulier mee, dan vieren we jouw lidmaatschap met een drankje van het huis (alleen voor nieuwe leden natuurlijk). Wil je eerst eens kennis komen maken, is dit ook geen enkel probleem. Je kunt gratis langskomen voor een introductieavond.

Het lidmaatschap bedraagt €25,- per kwartaal welke je voor het begin van het nieuwe kwartaal dient te betalen. Indien je lid wordt midden in een kwartaal, wordt de contributie over dat kwartaal naar rato berekend.

De ontvangen contributiegelden worden aangewend om de huur en de andere verplichtingen te voldoen. Uiteraard zorgen we ook dat alle materialen up-to-date blijven! Indien er geld over is beslissen we in een algemene ledenvergadering, met alle (aanwezige) leden, wat we hiermee doen. In het kader van het voorgaande kan er gedacht worden aan een afsluiting van het seizoen met een heerlijke BBQ!

Download hier jouw inschrijfformulier!