Login op uw account

Onthoud mij

Nieuwsbrief september

Seizoen afsluiting
1 september jl. hebben wij samen met de sponsoren het seizoen 2016/2017 afgesloten met een barbecue en een toernooi. Naast het heerlijke eten en de gezelligheid is er uiteraard ook gedart. Het toernooi is gewonnen door Nick Kappetijn, waarvoor chapeau! Naast het toernooi zijn ook de prijzen uitgereikt aan de winnaars van de DvD-competitie 2016/2017. Jan-Willem Bolle mocht wederom (voor het derde jaar op rij) de wisselbeker in ontvangst nemen en mag zich een jaar lang DvD-kampioen noemen, van harte gefeliciteerd! Naast Jan-Willem zijn Remco Waleboer en Nick Kappetijn respectievelijk 2e en 3e geworden, ook jullie van harte gefeliciteerd!

Bekerwedstrijden
Ondanks dat we het seizoen zeer recentelijk hebben afgesloten, is het nieuwe seizoen al in volle gang. De eerste bekerwedstrijden zijn geweest en zowel het eerste als ook het tweede team hebben de punten in Oosterland gehouden! Het kersverse tweede team wist zijn wedstrijd tegen Walk Inn (3e divisie) verdienstelijk met 7-6 te winnen, chapeau mannen! Tot de laatste partij stonden beide teams op 6 punten, waardoor de bierronde doorslaggevend was. Het team wist de alles beslissende – en tevens altijd de belangrijkste – bierronde naar zich toe te trekken, waardoor er met 7-6 werd gewonnen. Aankomende vrijdag komt diezelfde Walk Inn wederom op bezoek – maar nu voor de competitie – en gezien het resultaat van afgelopen vrijdag, verwachten wij wederom een winstpartij! Ook het eerste team heeft zijn bekerwedstrijd tegen de Manke Cowboys (1e divisie) gewonnen met  9-4, goed gedaan mannen. Na negen potjes had het eerste team de winst al binnengesleept, gezien ze toen al met 7-2 voorstonden. Het team blijft – ook na de nodige mutaties in de samenstelling van het team – doorgaan met winnen, goed om te zien!

Beterschap
Nick Kappetijn heeft een blessure aan zijn meniscus, waardoor hij zes weken niet in staat is om te darten. Wij wensen Nick beterschap en een spoedig herstel toe!

Felicitaties

• Wij feliciteren Dennie de Jonge met de geboorte van zijn zoon Robin en wensen hem en zijn gezin veel geluk samen!
  • Ook wensen wij Jan Heijboer en Melissa Wooldridge alvast een fijne trouwdag toe aankomende vrijdag (22 september 2017).

Vrijdag 22 september 2017:
DC Zakzooi                                          -               Dartvereniging Duiveland 1                      20:00 uur

Dartvereniging Duiveland 2             -               Walk Inn                                                        20:00 uur

Maandag 25 september 2017
Manic Mondag 2                                  -              Dartvereniging Duiveland 2                       20:00 uur

Vrijdag 29 september 2017:
Dartvereniging Duiveland 1              -               DT V.V.V.                                                       20:00 uur